Heeft u een klacht m.b.t. volkshuisvestelijke onderwerpen op het gebied van uw huurwoning die u huurt van woningcorporatie Wonen Limburg c.q. Wonen Limburg Accent?
Stap 1
Voordat u een klacht over u onvrede van uw huurwoning van woningcorporatie Wonen Limburg c.q. Wonen Limburg Accent bij ons kenbaar maakt, is het belangrijk dat u dit in eerste instantie zelf kenbaar maakt bij uw woningcorporatie Wonen Limburg c.q. Wonen Limburg Accent.
Stap 2
De Huurdersvereniging Noord-Limburg heeft de rechtsvorm van een vereniging. Dit betekent dat wij dienstverlening bieden aan onze leden. U bent lid van de vereniging voor slechts € 6,00 per jaar (betaling via automatische incasso). Een lid kan gebruik maken van onze dienstverlening. U kunt lid worden door dit telefonisch aan te geven, dan sturen wij u vervolgens een lidmaatschapsformulier. Ook kunt u zich digitaal (via onze website) als lid aanmelden of een afspraak plannen op ons kantoor tijdens onze openingstijden en dan maken wij dit gelijk ter plaatse met u in orde.
Stap 3
Meld ons wat het probleem is waar u tegenaan loopt en waar u ontevreden over bent over de dienstverlening van uw verhuurder, woningcorporatie Wonen Limburg c.q. Wonen Limburg Accent.
Geef ook aan wat u graag ziet als oplossing. Met deze informatie gaan wij naar uw verhuurder en proberen wij te bemiddelen in het (juridisch) geschil. Wij houden u op de hoogte van de stand van zaken omtrent uw klacht.
Via onderstaand formulier kunt u uw klacht melden als u de drie stappen heeft uitgevoerd. Eerder kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen. Als wij u klacht ontvangen, bevestigen wij dit en houden u op de hoogte.